Gaminator. Gry online.

graj lub zgiń
Szukaj

Jesteś tutaj pierwszy raz. Bardzo nam miło. Zarejestruj się, aby zyskać dostęp do największej bazy video o grach, możliwości wrzucania swoich treści, a także do systemu podpowiadania gier – Game Connect.

Logowanie

Zamknij Wyślij uwagę
 
Newsy (724)

OXM daje Fallout 3 10/10

dodany: 1224418076000 2008-10-19 14:07:56 | przez:
goianu goianu
 
Amerykański Official Xbox Magazine dokładnie przetestował nadchodzący hit Fallout 3 i bez zastanowienia przyznał najwyższą notę. Miejmy nadzieję, że ta wiadomość uspokoi niektórych graczy. Przed grą ogromne wyzwanie, sprostać wymaganiom postawionym przez poprzednie części nie jest łatwo.

Na szczęście nie jest to ocena nadana ot tak. OXM do plusów zalicza baaardzo długą rozgrywkę (co w porównaniu do niektórych tytułów jest naprawdę istotne) oraz świetne połączenie RPG z FPS. Jeżeli wierzyć opiniom fabuła wciąga i nie nudzi nawet na chwilę. System AI przeciwników również ma zaskakiwać. Przejdźmy jednak do minusów, żeby było bardziej obiektywnie. Oceniający narzekają na bardzo słaby tryb TPP, niestety twórcy z Bethesda Softworks nie popisali się na tym polu. Odległości również męczą, jakkolwiek ogromny obszar jest plusem. Co prawda istnieje możliwość "fast-travel", jednak nie wszędzie. Możemy wymienić jeszcze kilka "bugów" jak brak reakcji na zwłoki ze strony przeciwników, czy dialogi (Mass Effect bardzo wysoko postawił poprzeczkę).

Pamiętajmy, że mimo wszystkich minusów gra i tak dostała pełne 10/10. Broni się więc bardzo starannym przygotowaniem akcji i fabuły. Zbierajmy pieniążki, najnowszy Fallout wychodzi pod koniec października.


[Źródło: maxconsole.net]
poleć innym:
Reklama
Komentarze 27
Sortuj po: Nowe | od poczatku dyskusji
  • goianu goianu 1224524926000 2008-10-20


    Tak, ale czy jest sens przechodzić główny wątek gry i na tym skończyć zabawę. Po to deweloperzy zaczęli projektować te ogromne obszary (Far Cry 2 itp.), żebyśmy mogli pozwiedzać, odkryć coś lub zaliczyć dodatkowe misje. Tak samo jak w Diablo - jak się grało w single player to był klimat itp. Multiplayer to tylko wysyłanie wiadomości "zrobi mi ktoś baala na koszmarze?", albo "Krowy będą za 2 minuty - włazić" i siekanie tej samej planszy po raz tysięczny. Nie po to gramy, żeby za wszelką cenę zrobić głównego questa w jak najkrótszym czasie.

    Czy goianu gada z sensem?
  • MaFFej MaFFej 1224518468000 2008-10-20


    Omar Boulon z CanardPC w swojej pre-recenzji wspomniał, iż jego "hiszpański kolega z branży" ukończył F3, przy pierwszym podejściu, w "jedno popołudnie"! W speedrunie wewnątrzbethesdowym dali radę w 75 minut, Click! szacuje główny quest na max. 10h. Wygląda na to, że ta gra nie będzie zbyt długa :/. Wiadomo, że Fallout z tego będzie marny, ale może chociaż fajny FPS wyjdzie ;).

    Czy MaFFej gada z sensem?
  • Kirq Kirq 1224500950000 2008-10-20


    Quaz ale ja nadal uważam że winę ponoszą konsole :) One otworzyły Puszkę Pandory ( Masowy dostęp do gier zanurzonemu po nos w "mainstreamie" tłumowi) :)



    Tak jak powiedziałeś, decydują konsumenci a do czasu masowej popularyzacji konsol konsumenci byli, że tak to ujmę nieco bardziej wymagający :)

    Czy Kirq gada z sensem?
  • quaz quaz 1224497289000 2008-10-20


    Jasne, że wszystko jest bardziej złożone, ale są takie kamienie milowe, które zmieniają wiele skokowo i jednym z nich jest Diablo. A mówienie, że coś takiego musiało powstać... Cóż, mogło powstać później, w międzyczasie mogło powstać kilka innych gier, których postać zmieniło Diablo i ogólnie pewne trendy mogłyby wyglądać inaczej. Niekoniecznie, ale istnieje taka możliwość. Odpowiedni (lub nieodpowiedni) produkt może zmienić oblicze rynku. Sądzę, że Diablo wyznaczyło pewne standardy, które mogłyby jednak wyglądać sporo inaczej, gdyby tej gry nie było.



    I jasne, że konsumenci wybierają, ale najpierw muszą te produkty powstać. Nie winię Blizzarda za to, że chciał sprzedać swój produkt, bo to jest naturalne, ale za to, iż stworzył go w takiej postaci jak to zrobił. Zresztą moje ataki na Blizzard nie są do końca poważne. Raczej irytuje mnie to co się stało z cRPGami.



    Zresztą użyłem określenia, że winny jest sukces Diablo, a to oznacza decyzje konsumentów, nie samą grę. Sukces jest jakoby wynikiem działań konsumentów.



    I możesz zostać przy swojej opinii, ale już przestałeś gadać o konsolach jako winnych temu stanowi rzeczy :P. To już jakiś postęp. I na ataki na konsole też można odpowiedzieć, że "tumanizacja" to "bardziej zlożony proces" niż tylko kwestia konsol :P

    Czy quaz gada z sensem?
  • Kirq Kirq 1224496242000 2008-10-20


    Cóż Quaz, pozostańmy przy swoich opiniach w tej kwestii :) Obwiniaj Diablo, ja jednak twierdzę, że "tumanizacja gier" ( czy tam nazwij to "czynienie ich bardziej przystepnymi") to nieco bardziej długotrwały i złożony proces.

    Czy Kirq gada z sensem?
  • Jason Jason 1224495815000 2008-10-20


    Nie zgodzę się z quazem. To nie Blizzard zabił cRPG. To gracze którym ich gry się spodobały. Jeżeli to nie Blizz by stworzył Diablo i WoWa to zrobił by to ktoś inny. Taka forma rozrywki prędzej czy później by się wyłoniła. To była tylko kwestia czasu. Torment i Ultima to były świetne gry, ale wymagały zaangażowania. Ludzie ogólnie nie chcą się angażować w rozrywkę. Wystarczy porównać ludzi oglądających filmy a czytających książki. Więcej jest oglądających filmy, bo mogą się wymóżdżyć, odpocząć. A trudno się dziwić firmie że swój produkt (zwłaszcza jeżeli tworzyła go tak długo jak Blizz) chce sprzedać jak największej rzeszy ludzi. Jeżeli już mamy mieć do kogoś pretensję to raczej do konsumentów, za to że mają niewyszukane gusta, a nie do firmy że potrafi tym gustom sprostać.

    Czy Jason gada z sensem?
  • quaz quaz 1224492807000 2008-10-20


    Kirq, Twoja argumentacja rozkłada się u samych podstaw. To bzdura, że na początku były gry na kompach dla wybranych. Przecież już przy pierwszych komputerach były pierwsze konsole. Ja jeszcze przed Atari 65 XE/XL miałem jakąś konsolę (prawdopodobnie jakaś niemiecka podróba Fairchild F, ale pojęcia teraz nie mam i nie potrafią ustalić, nie było to jednak Atari 2600 jak niedawno jeszcze sądziłem, lecz jako, iż byłem wtedy bardzo mały to nie jest to do ustalenia, bo nie pamiętam i moi rodzice też nie), więc one były od bardzo dawna i były popularne. NES jest kultową maszynką.



    Więc bez pitolenia. Jeśli gry robią się prostsze to kwestia ich popularyzacji, ale ona nie ma nic wspólnego z konsolami. Jeśli konsole są popularne to dlatego, że ludzie chętniej dziś na nich grają niż na PC, bo są wygodniejsze. Ale to popularyzacja gier popularyzuje konsole, nie odwrotnie. Proces upraszczania gier dla masowego odbiorcy zaczął się i postępował na długo przed nowymi generacjami.



    A Diablo jest jednym z wyraźnych objawów upraszczania gatunku cRPGów i wystąpiło ono na długo przed nowymi konsolami. I zdecydowanie można je winić za bardzo wiele, bo ta gra odniosła sukces, a takie tytuły zmieniają oblicza gatunków i generują stada klonów. Nawet Neverwinter Nights, będący teoretycznie kontynuacją idei Baldur's Gate, mocno upodobnił się do Diablo. To jest siła sukcesu takich tytułów.



    Dla mnie Diablo jest ogólnie złą grą dla branży, bo zniszczyło klasyczne cRPGi, a samo z siebie jest raczej RTSem akcji z jedną jednostką, więc jest to samo z siebie osobliwością, która przekształciła się w standard. WoW jest dokładnie tym samym dla MMORPGów. Gdyby nie on być może dzisiaj gralibyśmy w gry, w których gracze zakładaliby gospody, inny by je odwiedzali, jeszcze inni by je łupili, a potem Ci pierwsi wynajmowali by kolejnych, aby gonili łupieżców.



    Zamiast tego mamy stada gier, w których gracze tłuką setki potworków, aby nabijać poziomy i zbierać przedmioty. I nic więcej. Dzięki Blizzard.



    Aha, i Kirq, ja mam konsolę od roku, a graczem jestem od jakichś prawie 20 lat z czego przez rok miałem PSone i na samym początku jakieś 8-bitowe coś o czym wspominałem. Przez resztę lat grałem na Atari, Amidze i PC, więc nie czuję się nijak urażony atakami na konsolę, bo jestem graczem multiplatformowym z mocną tradycją PeCetową ;). I te upraszczające trendy (które wcale nie są takie znowu bardzo upraszczające, często to jest tylko czynienie gier przystępniejszymi co nie jest wcale takie złe) widzę od dawna i nie mają one nic wspólnego z konsolami, poważnie.



    A casuali najwięcej jest na PC, grają dosłownie milionami w Peggle, Bejeweled i Zumę. Są ich dosłownie miliony. Podobnie jak grających w Simsy. Więc bez przesady z tymi casualami na konsolach, bo wbrew pozorom tam jest ich mniej. Na zachodzie X360 oraz PS3 to konsole dla hardkorowych graczy, Wii jest dla casuali. Tylko u nas ciągle konsole pozostają sprzętem dla bogatszych (albo ludzi, którzy są zdolni wiele wydać na granie jak ja ;)).

    Czy quaz gada z sensem?
  • Chimaira Chimaira 1224491260000 2008-10-20


    @quaz - troszkę fail i nie fail. Diablo nie tyle zabiło erpegi, co ich najbardziej skomplikowany wymiar, czyli rogale. :) Przecież Diablo to zwykły rogal, tyle że z grafiką. Dwójka nawet miała opcję save&quit. Tak to jest jak się coś wprowadza na salony, tyle że niesamowicie upraszcza... Co do reszty się zgadzam, zwłaszcza jeśli chodzi o WoW. Z aktualnych MMORPG... Może Guild Wars, ale to strict PVP - tyle że z naprawdę konkretną fabułą, jak na ten gatunek. ;) Nie ma grindu, ale jest turniejowa walka... Ostatnio mi Gotrek pokazywał jeszcze EVE - to moim zdaniem jest dość unikalna gra pod tym względem, ale cholernie skomplikowana niestety.

    Bardzo ciekawe podejście do misji i grindu miało City of Heroes/Villains - tam nie czułeś, że grindujesz, serio. ;) No i była masa drużynowych misji; może fabuła nie była jakoś super rozwinięta, ot standardzik, ale wspólne granie z ludźmi było świetne. Mało noobów, ogromna liczba sensownych graczy, szybkie montowanie drużyny, helpful community;) i tak dalej...



    Z tym porównaniem do Ultimy to deczko przegięcie, bo ona jest jak EVE - dla hardkorowców. A z reguły MMO "casualnieją" ;)

    Czy Chimaira gada z sensem?
  • Kirq Kirq 1224485265000 2008-10-20


    Trochę racji pewnie masz Quaz, ale ja uważam, że jest to zjawisko na nieco większą skalę. Diablo ( mimo, że jest Panem Zniszczenia ;) ) nie może być oskarżany o to że miliony ludzi woli "casualową" głupią rozrywkę od ambitnej i nieco bardziej wymagającej dlatego ja jestem jednak w stronnictwie ludzi którzy twierdzą, iż konsole zabijają "inteligentne/ambitne gry".



    Proszę nich nikt ze zwolenników konsoli nie poczuje się teraz urażony albo osobiście zaatakowany tym co teraz napiszę, proszę nie czuć się zaszufladkowanym ale nie da się uniknąć generalizowania w makroekonomii.



    Początkowo rynek gier był niemal całkowicie związany z komputerami osobistymi, pierwsze komputery nie były tak "user-friendly" jak aktualne windowsowe intuicyjne mutanty które "ciągną za uszy" nawet największych tumanów.

    W związku z powyższym wczesne gry komputerowe ( kiedy oczywiście moc obliczeniowa pozwoliła na robienie gier nieco bardziej skomplikowanych od PONGA) były kierowane do nieco bardziej wymagających ( inteligentniejszych) osób, takich które poradziły sobie z obsługą komputera na tyle, żeby w ogóle uruchomić grę :) Jak wiadomo ludzi "głupich" jest zdecydowanie więcej od inteligentnych dlatego gry komputerowe były przez długie lata raczej niszową gałęzią rynku rozrywkowego, sytuacja zmieniła się wraz z rozwojem oraz ze spopularyzowaniem konsol ( konsole nowszych generacji) kiedy to nawet najwięszy tuman był w stanie sobie pograć, bo kupić skrzynkę, podłączyć ją do prądu, wsadzić cardridge'a/płytkę i nacisnąć "PLAY" potrafi nawet szympans ;) W ten to sposób baza potencjalnych konsumentów powiększyła się kilkadziesiąt krotnie a duże firmy takie jak Ubisroft zwęszyły fortunę i zaczęły przerzucać się na gry trafiające do gustu "masom" które zaczęły grac w gry na konsolach. To jest właśnie powodem, że stare dobry tytuły powstałe na komputerach osobistych ( ghost recon, rainbow six, fallout etc etc) zostają ogłupiane i upraszczane do takiego poziomu aby dało się je sprzedać w milionie sztuka zamiast w 50 tyś sztuk. Makroekonomia w czystej formie, jest to dla mnie zjawisko w pełni zrozumiałe, ubolewam tylko, że ja mam pecha/szczęście być w tej mniejszości która ceni sobie rozrywkę nieco bardziej "skomplikowaną". ;)

    Czy Kirq gada z sensem?
  • quaz quaz 1224457198000 2008-10-20


    Pfff. Zaprawdę pfff.



    Wiecie co zabiło wszystkie dobre, prawdziwe i rozbudowane cRPGi w stylu Baldur's Gate czy Tormenta?



    Diablo. Gra stricte PeCetowa. Jej popularność zatłukła wszystkie gry, które można nazwać naprawdę cRPGami. A potem World of Warcraft zatłukł genialną ideę MMORPG (w takiej postaci jak prezentowała Ultima Online - symulatora życia w wirtualnym świecie, i to takiego, który nadal jest grą, a nie tym jarmarkiem rozmaitości, którym jest Second Life). Zarówno cRPGi jak i MMORPGi zostały zredukowane do stada hack'n'slashów. Przypomnijcie sobie cRPGa, który nie koncentruje się tylko na walce (mnie przychodzi do głowy jeden Gothic, który i tak przemienia się w h'n's im dłużej grasz). Pokażcie mi MMORPGa, który polega na czymś innym poza grindowaniem mobów, PvP i czatowaniem?



    Blizzard, developer robiący gry tylko na PC, własnoręcznie zniszczył dwa gatunki gier. Tak, Fallout 3 też pewno by tak nie wyglądał. I Oblivion też nie. To Diablo i jego pochodne sprawiły, więc cRPGi są grami akcji, anie cRPGami naprawdę. Plując na konsole plujecie w totalnie niewłaściwym kierunku.



    2/3 mnie nienawidzi Blizzarda. 1/3 kocha go za Starcrafta.



    Jeśli zamierzacie się ze mną nie zgodzić to przygotujcie sobie dobre argumenty, bo zamierzam przejechać po Was walcem niezniszczalnej logiki :P



    Dlatego wolę grać w czyste gry akcji, bo przerobione na gry akcji cRPGi są słabymi grami akcji, a jak mam grać w gry akcji to wolę takie, które nie udają, iż są czymś innym i przykładają wagę do generowania dobrej akcji, a nie czego innego.

    Czy quaz gada z sensem?
  • Chidder Chidder 1224454678000 2008-10-20


    @Ingmar



    Kiedy to prawda ;)

    Czy Chidder gada z sensem?
  • Ingmar Ingmar 1224447061000 2008-10-19


    @ SZP4K3R



    Nie myl casuala z konsolowcem. Jakby tak patrzeć to wspomniany opis równie dobrze pasuje do większości osób grających na komputerze - pasjans, saper, Simsy, te klimaty. To raz.



    Dwa - na konsole ukazuje się sporo bardziej wymagających tytułów. To, że są mniej hardkorowe jest związane ze specyfiką tworzenia gier. Produkcja kosztuje więcej, więc i sprzedaż powinna być odpowiednio wysoka. A większość kupujących to casuale. I nie większość konsolowców, a większość ludzi.



    ...



    No, a poza tym kupcie se konsole i przestańcie leczyć kompelsy wypisywaniem, że granie na PC jest tr0, pr0 i l33t.



    ;]

    Czy Ingmar gada z sensem?
  • KoZa KoZa 1224446300000 2008-10-19


    @ Emill, bo to twarde skurczybyki są. Wiesz, lata na postapokaliptycznym pustkowi robią swoje. Wychodzą z domu i widzą martwego sąsiada, uznają to za śmierć naturalną od postrzału i idą dalej. ;]



    @ SZP4K3R - co do strategii, niezbyt trafny argument, gdyż ostatnio powoli zaczyna się je wypuszczać również na konsole. Civ Revolutions, Red Alert, nadchodzące Halo Wars. Na razie mało, ale zobaczymy, co z tego będzie. Przygodówek jest faktycznie mało, ale za to pojawia się też trochę niezłych lub bardzo dobrych cRPG (Mass Effect, Lost Odyssey żeby daleko nie szukać). Co zaś się tyczy trenowania umysłu, takie XBLA jest po prostu zalane rozmaitymi grami logicznymi. Nie to, żebym stał się już po pół roku fanboy'em konsol, ale zacząłem dostrzegać po prostu ich dobre strony. Faktycznie, te maszynki często mierzą w szerszy target niż PC, czego najlepszym przykładem jest Wii. Ale to nie znaczy, że nie pojawiają się na nich też gry ambitniejsze. :]

    Czy KoZa gada z sensem?
  • Jason Jason 1224446225000 2008-10-19


    Oj SZP4K3R zasadziłeś kasztana teraz. :) A PC to znowu sami intelektualiści są tak? To przejdź się do gralni i popatrz na grających w CSa. :P Prawda jest taka że granie to przede wszystkim rozrywka. Zarzucasz komuś że jest prosty bo oczekuje od grania głównie rozrywki? Prawda jest taka że rynek gier się coraz bardziej komercjalizuje, bo granie jest coraz popularniejsze. W tym momencie jest to rynek prawie tak wielki jak filmowy więc nic dziwnego że powstają produkcje skierowane do jak największej rzeszy graczy. Oczywiście można narzekać że przez to obniża się poziom intelektualny takiej rozrywki, że trudno będzie o tytuły takie jak Sanitarium albo Torment, ale trudno to zwalać na konsole albo konsolowców. Raczej na graczy w ogóle. Albo na społeczny konsumpcjonizm. Bo to samo dzieje się z rynkiem filmowym i muzycznym. :P

    Czy Jason gada z sensem?
  • SZP4K3R SZP4K3R 1224444218000 2008-10-19


    @Ingmar

    Nie, żebym miał coś przeciwko konsolom i konsolowcom, ale generalnie jest to prawdą :) Konsolowcy w większości są PROŚCI. Szukają rozrywki na kilka godzin, byleby dużo się strzelało, byleby była fajna grafika i najlepiej niewiele fabuły do ogarnięcia :) Co, może nie ?:) Jakoś nie widziałem, żeby na konsolach było dużo strategii czy przygodówek, które to przecież trenują umysł :)

    Czy SZP4K3R gada z sensem?
  • MaFFej MaFFej 1224444157000 2008-10-19


    Jest tak jak quaz pisze - takich tekstów i not nie bierze się dosadnie. Czytałem już co nieco reviewów i pre-reviewów i jakby zebrać wszystkie tam wymienione błędy to... zastanawiam się jak ta gra może dostać wyżej niż 7/10 (co po części potwierdzają gameplaye).

    Czy MaFFej gada z sensem?
  • Emill Emill 1224443645000 2008-10-19


    KoZa -> raczej chodzi o to, ze jak straznik znajdzie cialo kolegi, to go to wogole nie obejdzie ;)

    Czy Emill gada z sensem?
  • Ingmar Ingmar 1224436540000 2008-10-19


    >>w koncu do tego zmierza przeciez przemysl gier

    konsola=arcade=no more games requires 50+IQ<<



    Święta prawda! Konsole są winne całemu złu tego świata! Spalmy je nim zdążą nam jeszcze bardziej ogłupić społeczeństwo!



    ;]

    Czy Ingmar gada z sensem?
  • Chidder Chidder 1224435813000 2008-10-19


    Pamiętacie pierwsze recenzje Drivera z numerkiem 3? Mieliśmy mieć niby do czynienia z grą znakomitą, a okazało się, że to zwykły gniot...

    Czy Chidder gada z sensem?
  • Enzo Enzo 1224433259000 2008-10-19


    I co z tego ze 20 minut, Fallouta 1 i 2 mozna przejsc tez w kilkanascie minut a wiadomo jak dobre to gry. Speedruny sie nie licza, to nie jest granie.

    Czy Enzo gada z sensem?
  • lastverb lastverb 1224428171000 2008-10-19


    co do cytatu wykorzystanego przez koze - w koncu do tego zmierza przeciez przemysl gier

    konsola=arcade=no more games requires 50+IQ. to mozna zauwazyc od kilku lat i to samo stalo sie z seria tes

    ostatnio nie wyszedl zaden dobry crpg ktory nie byl h&s, a najblizej bylo chyba wiedzminowi

    Czy lastverb gada z sensem?
  • Kirq Kirq 1224425870000 2008-10-19


    Ciekawe ile kosztuje takie 10/10 ? :D

    Czy Kirq gada z sensem?
  • KoZa KoZa 1224423739000 2008-10-19


    "Tak, to cRPG zasługuje na 10/10. Co prawda ma marne dialogi... Ale za to fajnie się strzela!" Yeah! Tego oczekuję po Fallout 3, nie ma co. xD



    BTW: co to jest "brak reakcji na zwłoki ze strony przeciwników"? W sensie, że morale im nie spadnie nawet jak najlepszy kumpel dostał właśnie kulkę między oczy?

    Czy KoZa gada z sensem?
  • Moskit Moskit 1224422299000 2008-10-19

    20min
    "A ja słyszałem z pewnego źródła, że główny wątek ukończono w ok. 20 minut. :P" - a przejść można, ale żeby to zrobić trzeba wpierw znać bardzo dobrze grę. Czyli tak naprawdę gra się normalnie... Podobno. :P

    Czy Moskit gada z sensem?
  • quaz quaz 1224421872000 2008-10-19


    Jak coś ma w swojej nazwie słowo Official i nazwę jakiejś konsoli oraz jeszcze jakiś synonim Magazine to jego opinie nie są wiele warte. Zawsze zawyżają oceny. Czytałem kiedyś (wiele lat temu, jak miałem PSone) Official Playstation Magazine. Jedyne czym się zajmowali to generowanie hype'u dookoła gier, bo z recenzowaniem wiele to nie miało wspólnego.



    Co nie znaczy, że Fallout 3 nie będzie dobry. Ale OXM nie jest czymś czemu bym w tej materii ufał.

    Czy quaz gada z sensem?
  • Chimaira Chimaira 1224421851000 2008-10-19


    A ja słyszałem z pewnego źródła, że główny wątek ukończono w ok. 20 minut. :P

    Czy Chimaira gada z sensem?
  • Spierek Spierek 1224418845000 2008-10-19


    Ja już mam pieniążki :)



    I tylko czekam, jeszcze zaledwie kilka dni.

    Czy Spierek gada z sensem?

Newsy

Najlepsze gry

The Elder Scrolls V: Skyrim

gatunek: RPG
Data polskiej premiery
11 listopad 2011

1. Drakensang: The River of Time RPG

Dodatek do staroszkolnego cRPG w niemieckim stylu.

2. Amnesia: The Dark Descent Przygoda

Ambitny projekt, wielkie nadzieje, zapewne kiepska sprzedaż.

3. Dead Rising 2 Akcja/Arcade

Masowa rozwałka zombiaków po raz drugi.

4. Mafia 2 Akcja/Arcade

Sequel świetnego sandboksa w gangsterskich klimatach.

5. Sid Meier's Civilization V Strategia

Piąty raz turowo podbijemy świat.

6. StarCraft II: Wings of Liberty Strategia

Powtórka z rozrywki w stylu Blizzard.

1. Dead Rising 2 Akcja/Arcade

Masowa rozwałka zombiaków po raz drugi.

2. Guitar Hero: Warriors of Rock Akcja/Arcade

Najmocniejsze muzycznie Guitar Hero w historii serii.

3. Kane & Lynch 2: Dog Days Akcja/Arcade

Psychol i ponurak powracają nadzy i skąpani we krwi.

4. Mafia 2 Akcja/Arcade

Sequel świetnego sandboksa w gangsterskich klimatach.

5. Super Street Fighter IV Akcja/Arcade

Rozszerzenie podstawowej wersji Street Fighter IV to nowi zawodnicy, areny ...

6. Tom Clancy's H.A.W.X. 2 Akcja/Arcade , Symulator

Dogfighty i epickie powietrzne batalie spod znaku kropek.

1. Demon's Souls Akcja/Arcade , RPG

Genialny klasyczny hack&slash po japońsku.

2. Guitar Hero: Warriors of Rock Akcja/Arcade

Najmocniejsze muzycznie Guitar Hero w historii serii.

3. Ratchet & Clank Future: A Crack in Time Akcja/Arcade

Kolejna odsłona zwariowanej gierki dla starych i młodych.

4. Yakuza 3 Akcja/Arcade , Przygoda

Kolejna odsłona sagi o japońskiej mafii.

5. Tom Clancy's H.A.W.X. 2 Akcja/Arcade , Symulator

Dogfighty i epickie powietrzne batalie spod znaku kropek.

6. Mafia 2 Akcja/Arcade

Sequel świetnego sandboksa w gangsterskich klimatach.

1. N.O.V.A. Akcja/Arcade

Wyobraźcie sobie Halo, ale na iPhone.

2. Dungeon Hunter Akcja/Arcade , RPG

Diablo w wersji Gameloftu.

3. Plants vs. Zombies Strategia

Tower defense z zombiakami w roli głównej.

4. Hero of Sparta II Akcja/Arcade

Druga część przygód xeroboja Kratosa.

5. Street Fighter IV Akcja/Arcade

Mobilna wersja najlepszego mordobicia ostatnich lat.

6. Spore Creatures Akcja/Arcade

Spore Creatures, takie jakie znamy z DSa.

Gaminator.tv

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka