Gaminator. Gry online.

graj lub zgiń
Szukaj

Jesteś tutaj pierwszy raz. Bardzo nam miło. Zarejestruj się, aby zyskać dostęp do największej bazy video o grach, możliwości wrzucania swoich treści, a także do systemu podpowiadania gier – Game Connect.

Logowanie

Zamknij Wyślij uwagę
 
Newsy (725)

Rage wcale nie taki krótki. Długi też nie jest

dodany: 1302043038000 2011-04-06 00:37:18 | przez:
OsaX Nymloth OsaX Nymloth
PC Xbox 360 PS3  
Wiecie na ilu płytach zostanie we wrześniu wydany RAGE? Odpowiem Wam: na dwóch płytkach DVD, oczywiście z wyjątkiem PlayStation 3, które ma swoje Blu-ray. Jak myślicie, na ile godzin zabawy nam danych zawartych na tychże płytach?



Również Wam odpowiem i na to pytanie: na nie za krótko i nie za długo. RAGE jak się okazuje ma zawierać kampanię, która średnio wprawionemu graczowi ma zająć około 15 godzin na ukończenie. Z jednej strony, to dłużej niż przeciętny, nowoczesny shooter - z drugiej, znowu się mogą odezwać głosu mówiące, że "niegdyś gry były dłuższe". Warto jednak zauważyć, że nie wiemy, jak długo będą nas mogły przetrzymać rozmaite smaczki i dodatkowe możliwości, które mogą znacznie wydłużyć czas gry w nowe dziecko id Software.


[Źródło: examiner.com]
Gra: RAGE
poleć innym:
Reklama
Komentarze 23
Sortuj po: Nowe | od poczatku dyskusji
  • Butryk Butryk 1302167398000 2011-04-07

    Nie uważam, że to był atak. Uważam to po prostu za kiepski żart z którego nie warto nawet się śmiać a tym bardziej nie wart jest powtarzania go po raz kolejny :P I ja się nie obraziłem nawet, bo nie mam o co przecież.

    Czy Butryk gada z sensem?
  • drake29 drake29 1302165955000 2011-04-07

    hahaha LOL, ale co Ty ze swoim zyciem wyjezdzasz teraz, ja piernicze, przeciez ja Ciebie nie znam, Ty bierzesz wszystko do siebie? Ty naprawde uznales, ze to jest rzeczywisty i prawdziwy atak na swoja osobe? NIE, to NIE BYL atak na Twoja osobe, to byl zart, mogl byc uzyty przeciwko kazdemu, bo to ZART, nie ma NIC wspolnego z rzeczywistoscia. Nie bede przepraszal za to, bo branie tego do siebie to nie moj problem. Czy byl kiepski to inna sprawa, ale byl zartem. A Ty z glupiego, debilnego, nie majacego nic wspolnego z rzeczywistoscia zdania, zrobiles jakis wielki temat i halo, odciagajac przy okazji uwage od topic'a ktory tutaj prowadzilismy. I tak, jestem wrednym chamem, zlosliwym gnojkiem i brak mi kultury. Prawdziwy prosiak ze mnie.
    Na przyszlosc bede pamietal, najpierw spytam, czy jest przyzwoity, na poziomie a dopiero potem go ukierunkuje, zebys czasami znowu sie nie obrazil. :) I blagam wrocmy do glownego tematu albo cos, bo jak ktos to z zewnatrz czyta, to to sie zenujace robi. :) Mialem zrobic eot, ale odpisales i nie potrafie tak po prostu, nie odbic pileczki, kolejna moja swinska cecha. Specjalnie dla Ciebie zmieniam avatata. ;)

    peace, love i disunderstanding

    Czy drake29 gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302164868000 2011-04-07

    G..em nazwałem żart, nie człowieka. Jestem smutnym człowiekiem, który śmieje się z przywoitych i inteligentnych dowcipów :) Gdybyś miał takie życie jak ja i przeżywał codzień to samo co ja, to też byś tak reagował. Ale najlepiej oceniać z góry, bo tak łatwo :) i nielogiczne jest i nie miłe gdy piszę, że nie bawią mnie takie teksty to następna osoba uzywa ich o.O Nie uszanowałes mojego zdania to ja nie szanuje Twojego kiepskiego "żartu".

    Czy Butryk gada z sensem?
  • drake29 drake29 1302164585000 2011-04-07

    jakim Ty jestes smutnym czlowiekiem to to sie w pale nie miesci :) eot z mojej strony bo szarpac sie o takie glupoty to mi sie nie chce

    a tekst z "g", to rzeczywiscie wychodzi poza ramy "szacunku" o ktorym tak tutaj plakales

    Czy drake29 gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302163871000 2011-04-07

    drake zostawię ten pusty tekst, który miał być śmieszny, ale niestety nie jest bez komentarza :) jak to się mówi g...a się nie tyka :)

    Czy Butryk gada z sensem?
  • drake29 drake29 1302163114000 2011-04-07

    @Butryk

    >>W dodatku dzisiaj mam chory dzień

    to wez pigulki i po klopocie ;]

    Co do F:NV, jego content jest kilku krotnie wiekszy niz w przypadku trojki. Wiele rzeczy przypomina w koncu czesc druga, z reszta NV to dla mnie taka prawdziwa "trojka". Ale to tez temat na inna dyskusje. ;)

    @Mayron

    >>Kiedyś wydawał mi się szalenie długi, a przeszedłem go teraz w 4 godziny. To samo odnośnie Aliens vs Predator 2

    oczywiscie, zawsze istnieje mozliwosc, ze kiedys bylem ciulowym graczem i przejscie gry mi zajmowalo 5razy wiecej czasu, pewno wyolbrzymiam pewne rzeczy,
    ale dobrze mi z tym ;)))

    >>Wasza dyskusja całkiem zabawna, przyznaje, ale do niczego nie prowadzi ;)

    rzadko ktora, do czegokolwiek prowadzi ;))

    Co do reszty Twojego posta pelna zgoda. Za chwile mi trzydziestka styknie i jak na rodowitego polaka przystalo, moge sobie ponarzekac pelna geba. Co jak tylko nadarzy sie okazja - robie. ;)))) Zawsze tez istnieje mozliwosc, ze jakis mlokos te rozgoryczone zale przeczyta i postanowi sprawdzic cos starego, zamiast np. CoD: plastic slo-mo quick time event ops. ;))

    Czy drake29 gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302119249000 2011-04-06

    I zgadzam się z Twoim zdaniem o tych ludziach. Bardzo trafnie to przedstawiłeś :D Pewne gry, długie z reguły, chociażby Fallout teraz można sposobem przejść w kilkanaście/dziesiąt minut.

    Jeszcze wróce do żartu. Mam uraz do takich żartów, możecie tego nie rozumieć i nie chodzi o dystans do siebie, bo to nie fajne ;) W dodatku dzisiaj mam chory dzień i nie jestem w humorze do żartów :P

    No i nie mam powinności śmiania się ze wszystkich żartów o sobie i nie mam powinności odgryzania się. Mam ochotę się nei śmiac to się nie smieje :P

    Czy Butryk gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302119018000 2011-04-06

    Mayron nie obchodzi mnie styl żartu, nie pasuje Ci, że nie śmieje się z tego to odczep się z łaski swojej :)

    Czy Butryk gada z sensem?
  • Mayron Mayron 1302115994000 2011-04-06

    Tak... Sam o sobie mogę żartować, z innych też, ale żeby ktoś ze mnie żartował!? NIEDOPUSZCZALNE :] Kolega nie napisał, że jesteś złam***** c*****, tylko zażartował o pigułkach... GEEZ, U MAD? Ja bym się ubawił i czymś lekkim odgryzł. Dystans bracie a nie nadymanie się niczym balon.

    Wasza dyskusja całkiem zabawna, przyznaje, ale do niczego nie prowadzi ;) Do starych gier mamy sentyment, to były nasze początki, nic tego nie zmieni, ani nie przebije, ale... wszystko jest względne. Usiadłem jakiś czas temu np. do SIN. Kiedyś wydawał mi się szalenie długi, a przeszedłem go teraz w 4 godziny. To samo odnośnie Aliens vs Predator 2 (2001). 30-40h to nigdy nie trwało, chyba, że ktoś grał kilka razy pod rząd, w dodatku był upośledzony... Nawet wielki Half-Life nie zajmie wam dziś dłużej od takiego Crysisa 2.

    Zmieniając nieco wygląd zdania Butryka - Ludzie głupieją, rynek dostosowuje się do klienta (RPG z dialogami TAK/NIE/WAL SIĘ, przykładowo), a za coraz bardziej badziewne produkcje żąda się coraz większych pieniędzy (Nasza gra nazywa się CoD, więc płać 60$, a nie 50 psie). Przyzwyczaić się? Nigdy. Raczej przeczekać i pogrywać w ambitne gry indie i starsze produkcje co jakiś czas. Ambitne gry pełne dialogów i głębi są teraz jak książki - omijane szerokim łukim...

    Czy Mayron gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302102457000 2011-04-06

    Ale ja mam dystans do siebie, ja mogę tak sobie żartować o własnej osobie, ale ktoś inny? To brak szacunku a nie test na dystans do własnej osoby :)

    Mnie nie bawi żaden multi, nie wiem dlaczego :P

    Ach sorki, to gonzo wymienił :) No, ale wiesz, że miałem na myśli Wolfka.

    Co do New Vegas uważam za krok wstecz w stosunku co do Fallout 3. Jakoś historia mnie nie wciągnęła i zauwazyłem jeszcze więcej błędów niż w trzeciej odsłonie. Poza tym wiele razy powiało nudą. Był okres, że 6 godzin się nudziłem :/ No i pusty ten świat, wiem, że to po kataklizmie, no ale to kalka poprzedniej części (tekstury, górki, pagórki żywcem wzięte).

    I nie chcę byś pomyślał, że bronie gier krótkich. Po prostu trzeba się przyzwyczaić, że ludzie się zmieniają, rynek się zmienia i pomysły na zarobki są odmienne. Teraz jest okres gier krótkich a miejscami trafi się coś długiego. Może dożyję i pojawi się okres takich gier jak niegdyś, gdy człowiek cieszył się z gry i trwała wiele godzin. A przy okazji i ładna grafika na pewno będzie. Ale to chyba można liczyć tylko na gry takie pojawiające się od czasu do czasu, a nie ciąg takich produkcji. Szkoda.

    Pokładam nadzieje w Deus Ex. Oby tutaj było wszystko jak należy.

    Czy Butryk gada z sensem?
  • drake29 drake29 1302101663000 2011-04-06

    >>Wiesz, nie bawią mnie żarty, które wskazywałyby jakbym miał coś z głową nie tak :) Ubaw po pachy normalnie.

    no wlasnie, pisalem o dystansie do siebie, niektorzy nie maja, nie moj problem, luz

    >>Jeżeli w Crysisa grasz i idziesz tylko na przód, nie obierasz strategii żadnych to grę możesz szybko przejść.

    Napisalem, ze bawie sie gra, staram sie eksplorowac lokacje, no napisalem, bardzo wyraznie...
    multi jest ok, ale nie bawi mnie jakos mocno

    >>Pikseloza lat .90 była skierowana do Wolfensteina którego wymieniłeś.

    a wolfensteina to ani razu nie wymienilem np. ...

    >>Bo Black Ops to bardzo fajna gra i grywalna - zbudowana na skryptach

    Jeden wielki skrypt, pelen amerykanskiego patosu i antylogiki. Interaktywny film w fpp z plastikowa grafika (ktora niby jest ladna). I pelno QTE. Malo gry w tej grze, po prostu. Dla mnie max 5/10
    co do multi, pewno tak jest, ale tu to samo, nie bawi mnie szczegolnie, BC2 lepsze, nawet multi w C2 lepsze


    >>Jak chcesz długie gry to ja na Twoim miejscu bym nie zajmował się FPSami, bo to już nie te czasy gdzie gra z tego gatunku trwa 30-40 godzin.

    No wlasnie, no wlasnie, lzy w oczach, moj ulubiony gatunek gier. W New Vegas gralem prawie 50 godzin, piekna dlugosc i prawie FPS. ;)

    Co do ostatniego Twojego akapitu. No zgadzam sie generalnie. Skonczyly sie gry robione przez graczy dla graczy. Nadzieja tkwi w rynku gier niezaleznych, bo tutaj coraz ciekawsze rzeczy sie dzieja. Inne ceny, dobre produkty. Pomyslowosc i nie brniecie w grafike. Tylko rynek ten jeszcze nie jest tak duzy jakby sie chcialo.

    Czy drake29 gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302100444000 2011-04-06

    Wiesz, nie bawią mnie żarty, które wskazywałyby jakbym miał coś z głową nie tak :) Ubaw po pachy normalnie.

    Bo Black Ops to bardzo fajna gra i grywalna - zbudowana na skryptach, ale jakże emocjonujących, grafika niezła, dźwięk świetnie oddaje realia. Miło się gra, scenariusz ciekawy i historia dobrze zaprezentowana. Modern Warfare 2 było wg mnie najgorsze w serii, ale Black Ops odbił od dna CoDy, chociaż chciałbym by ta seria się skończyła dla jej dobra. Ja też nie wierzę zbytnio obiektywizmowi czasopism, dlatego czytam je bo miło się czyta. Ale przy zakupie gry patrzę na opinie ważniejszych ludzi, czyli graczy. A w Black Ops tryb sigleplayer to dodatek do multi.

    Jeżeli w Crysisa grasz i idziesz tylko na przód, nie obierasz strategii żadnych to grę możesz szybko przejść. Chociaż nie jest wcale krótka, bo można do niej powrócić, bo nie będzie akcja wyglądała tak samo. Bo akcja zależy raczej od strategii gracza. Co wydłuża grę i daje chęć przejścia dalej. Poza tym chyba jest multi do tego, wiele znajdziek w singleplayer. Jak chcesz długie gry to ja na Twoim miejscu bym nie zajmował się FPSami, bo to już nie te czasy gdzie gra z tego gatunku trwa 30-40 godzin. Pograj w strategie, gry fabularne jeżeli chcesz długie gry.

    Pikseloza lat .90 była skierowana do Wolfensteina którego wymieniłeś.

    Co do wydojenia kasy to podzielam Twoje zdanie. Ale każdy ma swój marketing, swoje pomysły na zarobki. Raczej nie narzekałbyś na pensje swoją kosztem graczy, mimo że wydałeś grę fajną, ale i krótką. A, że ktoś zarabia na ludzkiej głupocie to trudno. Najpopularniejszy zarobek w dzisiejszych czasach, bo głupich nie brakuje.

    Czy Butryk gada z sensem?
  • drake29 drake29 1302099785000 2011-04-06

    >>Obrazą i brakiem szacunku nic nie osiągniesz niestety. Tak jest gdy brakuje argumentów to człowiek poniża drugiego :)

    brakuje argumentow? jakos konkretnych u Ciebie jeszcze nie zauwazylem ;P
    poza tym, sprawdz co to emotikona, zart i wroc ;P troche dystansu do siebie jeszcze nikogo nie zabilo ;P

    Cala reszta posta to, sorry, ale blablabla. ;-) (emotikona :P ) Przeciez, wiadomo, ze uzywam pewnego rodzaju uogolnien na potrzeby tej krotkiej formy wypowiedzi. :)
    400zl, to PRZYKŁAD kwoty, czasami mniejsza, czasami wieksza, czasami zadna, to tylko PRZYKLAD kwoty. Przeciez nie bede sie z dokladnoscia rozpisywal co do moich wydatkow.
    O grach czytam, przeciez to oczywizm, od czasow top secret (rip). Tylko zyjemy w swiecie w ktorym Black Ops dostaje w czasopismach srednio 9/10, a obiektywizm w prestizowych pismach pada czesto na gebe. Za malo Angry Nintendo Nerdow po planecie chodzi. ;)

    Gram teraz w Crysis'a 2, no, gra jest ok. Ale z tego co wiem jestem gruuubo za polowa, gram na najwyzszym poziomie trudnosci a minelo moze 5-6 godzin? W dodatku staram sie "eksplorowac" (no, w przypadku Crysis'a 2 to duuze slowo) lokacje i bawic sie gra. Cholera, boje sie dzisiaj do tego usiasc bo bedzie game over po godzinie pewno, a wszedzie "gadali" ze na 9-10 godzin ma starczyc (i jak mniemam mowili o normalnym poziomie trudnosci).

    >>Ale prawdą jest, że teraz gry wyglądają realniej

    no oczywiscie, zgadzam sie, tylko (chociaz to temat na inna rozmowe raczej i zalezny od gustu) uwazam, ze realnosc w grach nie jest do konca potrzebna, ja raczej lubilem gry czesto za pewnego rodzaju umownosc, no ale, to inny temat juz

    >>niż pikseeloza z lat .90

    hola hola
    w polowie tej dekady sie pikseloza w grach urwala, za sprawa akceleracji voodoo, nie naginaj faktow na wlasne potrzeby ;]

    >> Wystarczą używane

    uwazaj co piszesz, Electronic Arts slucha ;))

    >>Chyba jak poczekasz te pare tygodni/miesięcy to nie umrzesz.

    przeciez czekam, ba, nawet specjalnie potrafie przeczekac na jakies wydania GOTY czy inne bzdury, co nie zmienia faktu, ze dzisiejsza gra nie daje mi takiej satysfakcji co kiedys, po prostu, a czesto te nowe produkty 4 godzinne sa po prostu NIEPELNE celem wydojenia kasy

    Czy drake29 gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302098007000 2011-04-06

    To lepiej najpierw poczytać o grze, a potem kupować. Wtedy się nie będzie żałowało wydanej kasy. Od razu w czasie premiery gry nie musisz mieć chyba :)

    "Mowisz, ze technologia graficzna jest glownie zalezna od gier? Leki juz dzisiaj brales? ;-) "
    Obrazą i brakiem szacunku nic nie osiągniesz niestety. Tak jest gdy brakuje argumentów to człowiek poniża drugiego :)

    Ja tez prawie 20 lat przesiedziałem przy grach, więc nie musisz mi mówić o opadających szczękach. Ale prawdą jest, że teraz gry wyglądają realniej, więc myślę że rozwój technologii był i możliwości jest znacznie więcej, niż pikseeloza z lat .90

    "kiedys moze tak, ale z wiekiem przyszly rozne odpowiedzialnosci zyciowe i jak czlowiek teraz uciula te 400 zl na dwie gry ktore okazuja sie 4 godzinnym crapem, to krew zalewa "
    To ich po prostu nie kupuj. Nikt Ci nie każe. Czytaj o grach to dowiesz się ile granie w nie trwa i mniej będziesz przy tym narzekał. Bo na razie wybacz, że to powiem, ale przez własną głupotę kupujesz te gry, bo nie czytasz o długości ich trwania ;)

    400 zł, a kto powiedział, że musisz mieć nowiutkie gry. Wystarczą używane, albo "nowe" ale poczekać na promocje. Chyba jak poczekasz te pare tygodni/miesięcy to nie umrzesz.

    Czy Butryk gada z sensem?
  • drake29 drake29 1302097017000 2011-04-06

    Nikt mi nie kaze. Wszystko co mnie interesowalo ze starych produkcji mam na polce, gralem i nacieszylem sie tym. Jestem graczem i interesuje sie wciaz tym tematem, to dlaczego mam nie kupowac gier? Problem w tym, ze non stop daje sie nabijac w butelke. Bo wierze, ze poza grafika cos w tym jeszcze bedzie. Owszem, zdarzaja sie dobre tytuly, nie mowie przeciez, ze nie. Ale jednak na 10-12 gier kupionych w roku, 2 - 3 sie okazuja rzeczywiscie warte swojej ceny.

    >>Gdyby nie robili nic z grafiką, to technologia stałaby w miejscu, nie rozwijała się.
    Mowisz, ze technologia graficzna jest glownie zalezna od gier? Leki juz dzisiaj brales? ;-)

    >> Bo teraz są możliwości ku temu.

    A to nigdy nie bylo mozliwosci? Jaj sobie nie rob, po prostu przy czym innym opadala kiedys szczeka, wierz mi, ze jak unreal wyszedl, czy quake to wszystkim czapki zglow pospadaly, bylo to klimatyczne, dobre, dlugie i megagrywalne. Poza tym tego typu gry przetrwaly lata, o czym swiadcza wciaz powstajace mody do starych produkcji, remake'i itd itp.

    >>Gry nie są zbytnio drogie, więc dwie można zakupić w ciągu miesiąca, a to daje wiele godzin zabawy.

    kiedys moze tak, ale z wiekiem przyszly rozne odpowiedzialnosci zyciowe i jak czlowiek teraz uciula te 400 zl na dwie gry ktore okazuja sie 4 godzinnym crapem, to krew zalewa

    Czy drake29 gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302095783000 2011-04-06

    Wszystko zależy od czasu produkowania gry. Z tego co wiem Unreala i Half Life'a robili dłużej niż dotychczasowe tytuły. Teraz robią kilka miesięcy, rok. Jeżeli chce się zrobić grę dłuższa to robią ją po prostu dłużej. Gdyby nie robili nic z grafiką, to technologia stałaby w miejscu, nie rozwijała się. I mówisz we własnej osobie, większość ludzi teraz chce bajery graficzne, bo po co? Bo teraz są możliwości ku temu. Gry nie są zbytnio drogie, więc dwie można zakupić w ciągu miesiąca, a to daje wiele godzin zabawy.

    Skoro nie obchodzi Cię grafika i żałujesz wydać 100/200 zł to kupuj gry starsze po prostu. Kto Ci każe mieć nowości na półce?

    Czy Butryk gada z sensem?
  • drake29 drake29 1302092754000 2011-04-06

    bzdury gadasz, biorac za przyklad jedna ze starszych i banalniejszych gier w tym klimacie

    Wez takiego unreala (1 ofkors) grania tam wiecej niz w kilku Call of Duty razem wzietych, fajny model narracji opowiesci (chociaz to nic specjalnego) i super swiat. W dodatku, o kurde, no multi tam jest. ;] Nie obchodzi mnie to jako konsumenta, ze teraz wiecej osob nad tym siedzi, ze jest wiecej detali w grafice etc. etc. Jak jest z tym problem to niech przestana pakowac wszystko w grafike. No do jasnej ciasnej...

    No i ten unreal, czy jedynka half life, przeczy temu co tam gadasz...

    I tak, zaraz moze byc dyskusja o tym, czy grafika jest wazna czy nie, blablabla Faktem jest, ze to jak z filmami, niby ladnie wyglada, niby robi wrazeni, ba, czasami szczeki opadaja, ale po chwili zostaje ladnie opakowany banal i nuda. A przypadku gier, 4 godzinna nuda (a moze to tak jest, dochadza do wniosku ze jak taka nudna gre zrobili, to lepiej zeby krotka byla...).

    Zgadzam sie, ze grafika byla zawsze jednym z motorow napedowych gier. Ale jak dla mnie to juz dalej nigdzie nie musi isc. Wiele indie produkcji jak i starych z modami udowadnia, ze wystarczy miec hi-res'a zeby nie razilo w oczy. A jak gra jest dobra to sie sama obroni, bez pixel shaderow 50 direct'xow 14 i innych pierdol.

    NIE OBCHODZI mnie to, ze teraz duzo ludzi nad tym pracuje. Ja chce dlugie i wciagajace gry i mi styknie zeby byly powiedzmy "przyzwoite" graficznie (lub nawet wystarczy zeby mialy po prostu swoj "charakter", jak np. minecraft, no to wystarczy przeciez).
    Czlowiek gra juz ponad 20 lat w gry i dzisiaj idzie do sklepu wydac 100-200 zl, zeby skonczyc (srednia jakosciowo) gre w 4 - 6 godzin, wydac drugie tyle na dlc (2-3 godzin) zabawy i jeszcze ktos sie karze cieszyc bo multi i duzo ludzi to robi. no bez jaj, dj prośba ;)

    Czy drake29 gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302088945000 2011-04-06

    Dodam, że oczywiście można zrobić coś w stylu Wolfensteina, kolorystycznie tylko lokacje się powinny zmieniać. Budynki takie same, brak możliwości patrzenia w niebo (przecież to jeszcze mniej roboty dzięki czemu gra będzie dłuższa).

    Czy Butryk gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302088867000 2011-04-06

    Ale w takim Wolfensteinie nei trzeba było siedzieć wieki przy robieniu. Lokacje są do siebie podobne. W nowych grach detale biją po oczach szczegółowością. Dziwne by było jakby gry były 30-godzinne i lokacje miały się zmieniać w dodatku.

    Czy Butryk gada z sensem?
  • drake29 drake29 1302079724000 2011-04-06

    blablabla

    A to multi nie bylo "kiedys"? Nie dosyc, ze gra starczyla na "dlugo" (czesto epizody shareware byly tak dlugie jak dzis niektore gry, o singlu mowie) to jeszcze byl multi, owszem, przez kabelek czy inne kombinowanie, ale od nastu lat multi jest standardem w grach fpp. A teraz mam sie cieszyc, z kiepawych fabularnie gier, wypelnionych quick time eventami, bo multi jest... wow

    Czy drake29 gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302075806000 2011-04-06

    Gonzo to było kiedyś, w niektóre FPSy też można grać miesiącami za sprawą multiplayera, który est w wielu produkcjach kluczowy i w tym elemencie najbardziej pracują twórcy. Singiel już nie jest zbytnio wyznacznikiem długości gry.

    Czy Butryk gada z sensem?
  • 666gonzo666 666gonzo666 1302073588000 2011-04-06

    kiedyś w wolfa3D grało się miesiącami....("gdzie są te cholerne klucze??" :D)

    Czy 666gonzo666 gada z sensem?
  • Butryk Butryk 1302044000000 2011-04-06

    No ja jestem zadowolony. W porównaniu z 3-4 godzinami Homefronta czy 4-5 godzinami przy CoDach i MoHach to 15 godzin w pełni mnie zadowoli. A pewno nie do końca Rage będzie liniowy, to się przejdzie kilka razy.

    Czy Butryk gada z sensem?

Newsy

Najlepsze gry

The Elder Scrolls V: Skyrim

gatunek: RPG
Data polskiej premiery
11 listopad 2011

1. Drakensang: The River of Time RPG

Dodatek do staroszkolnego cRPG w niemieckim stylu.

2. Amnesia: The Dark Descent Przygoda

Ambitny projekt, wielkie nadzieje, zapewne kiepska sprzedaż.

3. Dead Rising 2 Akcja/Arcade

Masowa rozwałka zombiaków po raz drugi.

4. Mafia 2 Akcja/Arcade

Sequel świetnego sandboksa w gangsterskich klimatach.

5. Sid Meier's Civilization V Strategia

Piąty raz turowo podbijemy świat.

6. StarCraft II: Wings of Liberty Strategia

Powtórka z rozrywki w stylu Blizzard.

1. Dead Rising 2 Akcja/Arcade

Masowa rozwałka zombiaków po raz drugi.

2. Guitar Hero: Warriors of Rock Akcja/Arcade

Najmocniejsze muzycznie Guitar Hero w historii serii.

3. Kane & Lynch 2: Dog Days Akcja/Arcade

Psychol i ponurak powracają nadzy i skąpani we krwi.

4. Mafia 2 Akcja/Arcade

Sequel świetnego sandboksa w gangsterskich klimatach.

5. Super Street Fighter IV Akcja/Arcade

Rozszerzenie podstawowej wersji Street Fighter IV to nowi zawodnicy, areny ...

6. Tom Clancy's H.A.W.X. 2 Symulator , Akcja/Arcade

Dogfighty i epickie powietrzne batalie spod znaku kropek.

1. Demon's Souls RPG , Akcja/Arcade

Genialny klasyczny hack&slash po japońsku.

2. Guitar Hero: Warriors of Rock Akcja/Arcade

Najmocniejsze muzycznie Guitar Hero w historii serii.

3. Ratchet & Clank Future: A Crack in Time Akcja/Arcade

Kolejna odsłona zwariowanej gierki dla starych i młodych.

4. Yakuza 3 Akcja/Arcade , Przygoda

Kolejna odsłona sagi o japońskiej mafii.

5. Tom Clancy's H.A.W.X. 2 Symulator , Akcja/Arcade

Dogfighty i epickie powietrzne batalie spod znaku kropek.

6. Mafia 2 Akcja/Arcade

Sequel świetnego sandboksa w gangsterskich klimatach.

1. N.O.V.A. Akcja/Arcade

Wyobraźcie sobie Halo, ale na iPhone.

2. Dungeon Hunter RPG , Akcja/Arcade

Diablo w wersji Gameloftu.

3. Plants vs. Zombies Strategia

Tower defense z zombiakami w roli głównej.

4. Hero of Sparta II Akcja/Arcade

Druga część przygód xeroboja Kratosa.

5. Street Fighter IV Akcja/Arcade

Mobilna wersja najlepszego mordobicia ostatnich lat.

6. Spore Creatures Akcja/Arcade

Spore Creatures, takie jakie znamy z DSa.

Gaminator.tv

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka