-
Witam. Mam Xboxa 360 Arcade z marną kartą pamięci 512 MB. Chciałbym dokupić dysk. Jako, że jest to najsłabsza wersja Arcade, to jakiej pojemności dysk mogę kupić max? Ja upatrzyłem sobie to: http://allegro.pl/dysk-twardy-do-konsoli-20gb-xbox-360-hdd-gwarancja-i1324428282.html
ale czy nie mogę kupić pojemniejszego dysku? Jeżeli mogę, to skąd? Bo na allegro przy reszcie dysków pisze jedynie "wersja elite, premium" itd.. Proszę o pomoc.
Tutaj będziesz miał możliwość porozmawiać o grach, najnowszych wydarzeniach, a czasem - po prostu strzelić sążnistego off-topica w odpowiednim dziale.
-
Wersja ARCADE a Dysk
22
-
-
z tego co wiem to chyba każdy dysk do xboxa microsoftu, będzie obsługiwany nawet przez Twoją najsłabszą wersję Arcade, nie znam się na tym aż tak dokładnie ale zdawało mi się że widywałem Arcade z dyskiem 60gb np. ;D to wszystko chyba zależy od wersji aktualizacji, ale oczywiście mogę się mylić ;)
-
-
Niem wiem czy coś się pozmieniało w tej kwestii, ale Arcade nie jest najsłabszą wersją tylko najtańszą. Do każdego pasował każdy rodzaj dysku (mówię o oryginalnych dyskach z M$ na X360 bo coś tam kiedyś mi się obiło, że nie można już używać "podrób"). Może się coś zmieniło ale wątpię no i sprawdzałem, ale na allegro nigdzie nie widziałem dysków tylko do elita (albo tylko slima).
-
-
Sam nie wiem czy mam FAT'a czy SLIM'a, ale jeżeli już, to konsola jest trochę przy sobie (tj. trochę gruba) ;p. W każdy razie, kumpel ma dysk 60 GB i nie mogliśmy wgl włożyć (tyle, że on ma wersję Premium). Postaram się jeszcze napisać na allegro do sprzedawcy, póki co, możecie się dalej wypowiadać. Czym więcej wiem tym lepiej.
-
-
Do każdego Arcade'a (Slim czy Fat - nieważne) da się włożyć dowolny dysk, który działa z innymi x'ami. Miałem Arcade'a Fat'a - najpierw z dyskiem 120 Gb, potem 250. Obecnie mam Slim'a do którego wkładam 250.