-
Co sadzicie o aszych branżowych pismach? Ja uważam, że niestety, ale poziom dziennikarstwa growego w polskich magazynach jest żenujący, jedynie PSXtreme trzyma jako-taki poziom, chociaż tam również nie jest najlepiej. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Tutaj będziesz miał możliwość porozmawiać o grach, najnowszych wydarzeniach, a czasem - po prostu strzelić sążnistego off-topica w odpowiednim dziale.
-
Pisma o grach.
21
-
-
No nie wiem, ale moim zdaniem da się poczytać zawsze jakieś wiadomości trafią :D Ale nie znam się na tym, może powiedz o co Tobie chodzi dokładniej :P
-
-
Obecnie to jak dla mnie najlepszym pismem jest CDA ale w epoce kamienia łupanego zbierałem,czytałem, uwielbiałem Secret Service, Gambler, Komputer Świat :)
-
-
Pisma? Hę? Co to ja pieniędzy nie mam na co wydawać. To tak jakby ktoś mi próbował sprzedać OpenOffice'a za 2 razy większą cenę niż najnowszy MS Office xD
Po co mam kupować treści które za darmo dostanę w internecie w postaci artykułów na konkretnych serwisach o grach.
-
-
sie nie znasz to byly czasy jak kupiles gazetke i caly tydzien ja czytales i jarales sie gierkami piekne czasy:D
-
-
Właśnie Havoc, to BYŁY czasy :) Też miałem takie podejście jak ty, ale w końcu wyrosłem z durnowatego CDA i zacząłem te 15 złotych przeznaczać na co innego co miesiąc. Bo po co na dobrą sprawę płacić za coś zdeaktualizowanego de facto (internet jest "szybszy" od druku). Chyba, że ktoś się do CDA przywiązał i podoba mu się ten styl, ale moim zdaniem to pismo dla graczy - dzieciaków. Taki jest target, takie są teksty, tak się zachowuje miejscami redakcja. Ostatnio kupiłem jeden numer dla Ninja Blade i oprócz tego, że gra była totalnie skopana, to w samym piśmie naczytałem się takich farmazonów, że głowa mała.
-
-